ДОСТАВКА
Имаш нужда от съдействие? Ние сме на твое разположение
Искам да поръчам от Cases.bg. След колко време ще получа пратката си?
Поръчките се доставят в зависимост от наличността на продуктите, начина на доставка, както и часа, в който са регистрирани в нашата система. Преди завършването на поръчката може да се види очакваният срок за доставка. След като поръчката бъде изпратена, ще получите уведомителен имейл, с който потвърждаваме, че поръчката ви е получена. Стандартното време за доставка е в рамките на 2-3 работни дни. Като са възможни изключения.
Мога ли да направя поръчка до офис на Econt?
Да. При финализиране на поръчката може да се посочи, както адрес, така и офис на Econt в съответното населено място. Вашето удобство е най-важно.
Мога ли да платя поръчката си в брой на куриера, когато тя бъде доставена?
Да. При доставка от куриер на адрес поръчката може да бъде заплатена единствено в брой. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ“. При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешен адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката са за сметка на потребителя. Куриерските разходи за изпълнение на поръчки към търговци/юридически лица са за сметка на получателя и цената им се определя от обема и теглото на пратката.
Опции за доставка
Възможните видове доставка и сроковете, в които ще бъде изпълнена тя, може да се видят под името на всеки продукт, както и преди финализиране на поръчката. Налични са опции за доставка до личен адрес или до офис на куриерска фирма.